Els Borst Netwerk Gooi- en Vechtstreek

“De politiek is te belangrijk om alleen aan mannen over te laten.”, is een gevleugelde uitspraak van Els Borst. Daarom is dit regionale Els Borst Netwerk Gooi- en Vechtstreek gestart: we vinden het belangrijk dat vrouwen meer invloed krijgen in politiek en in de in maatschappij. De Kick-off Borrel vond plaats op zondag 26 mei 2019 in de Groene Afslag te Laren. Annette Wolthers, wethouder (D66) Hilversum: “Wat een goed initiatief! Dit is een mooie start van ons regionale Els Borst Netwerk Gooi- en Vechtstreek. In de toekomst gaan we hierop verder bouwen.”

Uitnodiging Els Borst Netwerk Walk & talk

Op 5 juni a.s. organiseert het Els Borst Netwerk Gooi- en Vechtstreek een ‘Walk en Talk’!

Walk en talk? Jazeker! Een gezellige netwerkmiddag voor actieve vrouwen uit de regio -en hun introducees!

Je gaat – met een voor jou nog onbekend- wandelmaatje op pad. Tijdens een verdiepende wandeling over de mooie Gooise heide spot je bezienswaardigheden en kun je zelfs een prijs winnen!

Wanneer
Zaterdag 5 juni a.s.
14.00 tot 16.00 uur

Vertrekpunt
De Groene Afslag, Amersfoortseweg 117, Laren

• 13.55 uur – Aanvang
  • 14.05 uur – Welkomstwoord, uitleg, verdeling en start wandeling
  • 16.00 uur – Prijsuitreiking

Meenemen
Een opgeladen telefoon

Geef je snel op! Vol = vol
De uitnodiging is voor iedereen die zin heeft om mee te wandelen. Je als duo aanmelden kan ook. Met een vriendin, dochter of zus bijvoorbeeld.

Stuur een e-mail met naam, leeftijd en telefoonnummer aan elsborstnetwerkgv@gmail.com. Na je aanmelding ontvang je nog een bevestiging per mail.

Het bestuur van het Els Borst Netwerk Gooi & Vechtstreek heeft getest of de wandeling en het spelelement coronaproof uitvoerbaar zijn, en dat is het! Verrast door de mooie natuur, verdiepende gesprekken en nuttige uitwisselingen gedurende de wandeltocht gingen wij opgeladen weer huiswaarts, en dat gunnen we jullie ook! Dus voor wie nog twijfelt… Geef je vooral op voor deze “walk & talk” als je…

…Wilt genieten van de ontzettend mooie omgeving waarin wij wonen;

…Nieuwe mensen wil ontmoeten;

…Van wandelen met een spelelement houdt;

…Twijfelt om maatschappelijk en/of politiek actief of nog actiever te worden en daar eens over wilt sparren met andere dames uit je regio;

…Gewoon zin hebt in een gezellige netwerkmiddag met inspirerende vrouwen!

Namens het bestuur EBN Gooi en Vechtstreek,

Eveliens Steensma (D66 Hilversum)
Carin Francken (D66 Blaricum)
Fatima Fitskie (D66 Huizen)
Laura van Harmelen (D66 Gooise Meren)

Over het Els Borst Netwerk Gooi & Vechtstreek

Dit is een regionale afdeling van het van het landelijke Els Borst Netwerk. Dit netwerk is opgericht door D66 voor actieve en zelfbewuste D66 vrouwen in de geest van Els Borst.
Het doel van het Els Borst Netwerk Gooi & Vechtstreek is het versterken van de positie van vrouwen in politieke en maatschappelijke organisaties.

Wil je meedenken of heb je vragen? Mail dan naar elsborstnewerkgv@gmail.com

Laatst gewijzigd op 21 mei 2021