woensdag 3 november 2021

Kandidaat Raadsleden presenteren zich bij D66 Hilversum

Op dinsdagavond 2 november presenteerden de kandidaat Raadsleden van D66 Hilversum zich aan de leden. De Lijstadviescommissie van D66 Hilversum mocht zich erin verheugen dat zich vele enthousiaste mensen aanmeldden om na de Gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022 de Hilversumse Raad in te gaan om daar de Hilversumse kiezers te vertegenwoordigen.

Op de Algemene Afdelingsvergadering van 2 november presenteerden de kandidaten zich aan de leden van D66 Hilversum, die de uiteindelijke volgorde op de kieslijst bepalen.

Annette Wolthers (de lijsttrekker van D66 Hilversum, reeds gekozen) introduceerde de kandidaten, waarna deze binnen 5 minuten hun pitch aan de leden gaven en vragen van de leden beantwoordden.

De leden van D66 Hilversum kunnen voor de bovenkant van de lijst kiezen uit (in alfabetische volgorde) Michiel den Boer, Pim van den Brink, Peter Paul Coppes, Jarno Deen, Roderik van Grieken, Bonne van Hattum, Hein Jaarsma, Ronald van Klooster, Harmen Lindeboom, Jos van Nistelrooij, Robbert Jan Proos, Vivienne Wesselink, Abdellatif Zaabat en Godert Zijlstra.

Daarnaast hebben nog vele andere leden van D66 Hilversum zich kandidaat gesteld om de lijst verder aan te vullen.

De definitieve lijst wordt in de 4e week van november bekend gemaakt.