zaterdag 12 januari 2019

Stem op onze D66-Hilversummers voor de Politicus van het jaar!

Ook dit jaar wordt er in Hilversum weer de verkiezing “Politicus van het jaar” gehouden door de Gooi en Eembode en Politiekdebathilversum.nl. De stembussen voor deze verkiezing zijn nu geopend.

Politiekdebathilversum.nl schrijft daar zelf over:

‘Voor deze editie heeft de vijf leden tellende jury, bestaande uit twee verslaggevers van de Gooi en Eembode en vertegenwoordigers van het Politiek Debat en Hilversum Verbonden, uiteindelijk elf politici genomineerd.
Daarbij valt op dat geen een van de genomineerden deel uitmaakt van de grootste partij in de gemeenteraad en de winnaar van de gemeenteraadsverkiezingen van maart vorig jaar, Hart voor Hilversum.
De tweede partij, D66, levert met wethouder Annette Wolthers en raadslid Edwin Göbbels twee kanshebbers. Over Wolthers vinden enkele juryleden onder meer dat zij moeiteloos de rol van wethouder heeft opgepakt, met heldere verhalen komt en kennis uitstraalt. En Göbbels is een raadslid dat naast zijn D66-karakter ook een eigen karakter toont en zich daarmee onderscheidt. “Binnen zijn fractie vervult hij een kritisch opbouwende rol en daar mag D66 heel blij mee zijn”, aldus één van de juryleden.’

D66 Hilversum hoopt op een spannende verkiezing en nodigt je uit te stemmen op onze kandidaten Annette Wolthers of Edwin Göbbels via Politiekdebathilversum.nl