dinsdag 25 augustus 2015

D66 Hilversum klaar voor nieuw politiek seizoen!

In de voorbereiding op het nieuwe politieke seizoen heeft de fractie van D66 Hilversum de zomerperiode gebruikt om zich voor te bereiden op de belangrijkste politieke onderwerpen voor de komende tijd. Daarbij staan de 5 sterprogramma’s centraal. D66 wil extra aandacht voor vergroening en natuur, cultuur en mediaonderwijs.

Tevens is in het periodieke overleg uitgebreid stil gestaan bij de verdeling van taken en werkzaamheden in de fractie. Hierbij is rekening gehouden met de politieke ambities voor Hilversum, persoonlijke wensen en (carrière-)ambities van fractieleden. Deze brede afweging heeft tot een aantal wijzigingen geleid.

Het dagelijks bestuur bestaat nu uit fractievoorzitter Annemarie den Daas en vice-fractievoorzitter Anne S. de Jong. De overige functies worden ingevuld door Maarten van Velthuijsen (secretaris), Wilbert Kroesen (penningmeester) en Annette Wolthers (communicatie).

De voltallige gemeenteraadsfractie van D66 gaat hiermee met de bekende energie en daadkracht verder voor een democratisch, groen, cultureel bruisend en sociaal Hilversum.

Vragen of contact: Annette Wolthers 06-14815872